Library Day/En bok- och biblioteksdag

dsc_0027pixhag50

Night at the Library…

tillsammans med min excellenta bokcirkel. Ikväll pratade vi om Marie-Hélène Lafons Annonsen. Om timmen inte vore så förödande sen hade jag gärna ordat mer om denna lilla bokpärla men idag nöjer jag mig med en varm rekommendation.

Inte bara kvällen utan så ock dagen gick i bibliotekets och bokens tecken med sagostund i Djungelrummet…

Day at the Library

dsc_0023pixhag50

Idag den första mars startar Blogg 100. En utmaning att blogga varje dag, 100 dagar i rad. Så jag ger mig inte, jag gör ett nytt försök att utmana mig själv och håller tummarna.

#blogg100

Kommentera

