Sopor i Skyltsöndag/Garbage as Sunday´s sign

DSC_0417pxsshaghpll600Dumping ban in japanese

Jag dröjer mig kvar bland bilderna från det gamla samurajfästet Tsuwano uppe i bergen idag också. Det är verkligen nöjsamt att ha ett fotoarkiv att vandra runt i. Just den här skylten tror jag mig veta att den mycket kreativa bloggaren, förvaltaren av Skyltsöndag och tillika Japangillaren BP kommer att uppskatta.

One thought on “Sopor i Skyltsöndag/Garbage as Sunday´s sign

  1. Du vet då precis vad jag gillar! Tackar för den skylten – love it! Å tack för komplimangen – kreativa BP:-) どうもありがとうございました

    Så himla kul att du skyltar, speciellt om det är bidrag från Japan. Å du – 1 000 tack för länken också:-)

Kommentera

