Förvånande

DSC_0456pshag50hlll600Båthus i Grisslehamn

Idag är jag trött men det är inte ett dugg förvånande och helt självförvållat. Det var det där gamla vanliga med att gå och lägga sig i tid ja. Men nu när jag har förvånat mig själv med att börja blogga igen tänker jag inte banga för lite simpel trötthet. Jag slumpar en sommarbild från en varm och ljus och alldeles underbar dag för ett halvår sen. Tiden går fort, mycket fort. Snart är snön smält, förvånande snart är sommaren här.

Förvånande Onsdagstema

3 thoughts on “Förvånande

  1. Maken och jag diskuterade det just nu faktiskt. Å vi kom fram till att man faktiskt kan lägga sig klockan fyra på morgonen som pensionär, vilket han gör. Å då går man automaitskt upp senare på morgonen – tycker jag då. Det håller han inte alls med om utan går upp tidigt. Ja, å då är man trött förstås;-)

    PS. Tack för en somriga och varma bilden förresten:-) DS.

Kommentera

