Helgbilden 25/1. Fotoåret 2014

Kameran får ligga ostörd denna helg när jag står mitt i ett flyttkaos på väg att lämna småstaden. Till kvällen är jag hjärtligt utless på röran och växlar spår till en tillbakablick på tredje året som bloggare. Jag plockar med bilden, hur ser det ut mitt 2014, mitt första farmorår.

collage141bJanuari lite snö. Februari mera snö. Mars på Kungsholmen

collage142April Malta och Medelhav. Maj på Närkeslätten. Juni vilda Hälsingland

collage143bJuli och Augusti, Linköping och Warszawa, bloggtorka och instagramflit. September indiansommar

collage144Oktober Kumla Sjöpark. November Central Park NYC. Bedrägligt lika så här i höstsol.

December avslutar mitt första farmorår som det började, på Östgötaslätten.

Helgbilden 25 januari

8 thoughts on “Helgbilden 25/1. Fotoåret 2014

  1. Oj, vad fint du framställer ”året som gått” !! Så spännade och roligt att se vilka bilder du valt vilket du säkerligen gjort med omsorg 🙂 Känner igen ett flertal.
    Första år som farmor, himmel så spännande och tre år som bloggare har vi faktiskt gemensamt.
    Ska du flytta från småstaden 😕 Nu blir jag ju väldigt nyfiken på vart det bär. Oavsett vart så är det ett stort steg i livet och jag önskar dig allt det bästa. Sköt om dig Lena !!

  2. Vilket foto år! Att se på bilder ger en liksom tillbaka känslan från ögonblicket och det är underbart!
    Lycka till med flytten och hoppas du kommer att trivas på ditt nya ställe!

  3. Kort och koncist sammanfattning av 2014. Känner också igen de flesta bilder och jag lovar – de tål att repeteras. Å inte har du latat dig heller. Många äventyr och resor. Hur kul som helst.
    Så du ska flytta från småstaden eller?! För gott eller bara temporärt. Om du flyttar permanent hoppas jag att du väljer en storstad där du verkar trivas betydligt bättre än i en håla. Vem vet, du kanske flyttar till Tokyo eller Osaka;-)
    Hursomhelst önskar jag dig lycka till och stor trivsel vart du än hamnar!

Kommentera

