Idag gillar jag passagerare i gråskala/I like grayscale passenger

IMG_20141102_224036hpll600

”So tedious is this day as is the night before some festival…”

 Juliet in Shakespear´s Romeo and Juliet

Den grå vinterdagen är trist. Blir inga bilder i snöyra. För torsdagens idag-gillar-jag tema tar jag istället hjälp av livlinan; plockar in en bild från mobilens instagram till bloggsidan med gatufoton av passagerare. Gråskalan utomhus ogillas, i bild är den svårbemästrad men jag gillar den, gillar gråskalan i vardagens ögonblick.

torsdagstema I like

10 thoughts on “Idag gillar jag passagerare i gråskala/I like grayscale passenger

Kommentera

