Idag gillar jag träffas, trivas och Gone Girl

DSC_0017rfrpphag20fhpll600

Idag gillar jag möten, spänning och glädje

Så här när oktobermörkret rullar in och kylan blir ett faktum är det skönt att trivas med vänner. Mingel i ateljén innan middagen serveras. Spännande möten och glada skratt. Det gillar jag, kanske särskilt mycket om hösten. Nu är också bästa biotiden. Därför gillar jag David Finchers underhållande Gone Girl. En spännande, komisk thriller, ja faktiskt ett riktigt uppiggande melodrama.

 

Gone girl

Gone Girl av David Fincher med Ben Affleck och Rosamund Pike. Foto moviezine

torsdagstema I like

5 thoughts on “Idag gillar jag träffas, trivas och Gone Girl

Kommentera

