Selfie

IMG_20131121_213334Kphaghpll600

Selfie an autumn night outside Örsta art gallery

 

Onsdagens tema är Selfie och selfie är så mycket instagram för mig. Många lägger upp många selfies på instagram. Det gör inte jag. Men jag har en selfie som också är min nuvarande avatar på IG. Ikväll tog jag mig samman, plockade över tusentals bilder från mobilen till datorn och bland dem alltså min selfiesiluett som utnyttjar den fräcka fasadbelysningen på småstadens eget konstgalleri.

Yes I can – Selfie Onsdagstema

7 thoughts on “Selfie

  1. Jag funderade på att göra något liknande, men så tänkte jag varför inte försöka mig på en selfie.
    Gillar din bild, som vanligt snyggt gjord.
    Själv hade jag bara en tanke, när jag fått synen åter så bestämde jag mig. Varför inte?
    Undrar varför så pass många är hemliga av sig?

  2. Herregud såååå himla läcker:-)
    Ibland frågar jag mig hur du gör???!!!
    En hel fullträff här!
    IG har jag inte börjat med än, å selfies tar jag inte heller;-)

Kommentera

