Bokstäver

collagebokstäver triss

Triss i bokstavsbilder

Det blir inga nytagna bilder till veckans fototriss även om det alltid är trevligast. Jag är i Stockholm i helgen och har inte tid med någon fotosafari. Istället använder jag tågtiden till att plocka figurer och bokstäver ur fotoarkivet – det som är på god väg att spränga laptopen. Bokstäver finns från en sommardag i Linköping. Stora kraftfulla och okonventionella. De duger för mig, hoppas de duger för dig.

DSC_0127pphag1000

DSC_0121pphag1000

DSC_0126pphag1000

Bokstäver Fototriss

21 thoughts on “Bokstäver

  1. Jag tittade på dina bilder och så såg jag pussbilden och jag bara kände att NÄHÄ…den där har jag minsann sett i verkligheten! Förmodligen också tidigare i kväll när jag letade bokstäver till min tolkning! Vad roligt att du varit där och fotograferat denna graffitti! Visst är den snygg! Det var ju den graffittin jag hade som bakgrund på min färgstarka trisstema innan jul som var en tävling! :)KUL!

    Ha en skön söndag!

  2. Sådana här konstverk kan vara riktigt fina… men alla gillar dem inte. Kostar oss väldigt mycket att sanera som är gjorda på fel ställen! Dina är förmodligen legala! Den här muren var riktigt läcker 🙂 Snyggt!

  3. De duger perfekt för mig!!! Blir glad av lite (= mycket) ärg och rörelse på dina bilder. Å att komma till 08 denna helg – tycker nästan synd om dig i detta skitväder. Hoppas du besöker nå’t som gör att du glömmer den gråa tristessen utomhus. Men åt andra sidan klagar jag inte (alltför högt). All snö är ju borta – yiipphhiieeee:-)

Kommentera

