Idag gillar jag passagerare

IMG_20130828_131310fhpll600

Breaking News

Jag fotograferar resenärer med luren, skapar svartvita bilder och lägger upp dem i mitt instagramflöde. Är på experimentstadiet med både bilderna och redigeringen men jag gillar det. Gillar det så mycket att jag har börjat plocka över en del av bilderna i bloggen. Har till och med gjort en särskild sida Passengers under fliken Gatufoto. Den kom till mest för att sidfunktionen är något av ett mysterium som jag vill lära mig att hantera. Återstår att se hur det går med den saken. Idag räcker det med att säga att jag gillar gatufotografering och i synnerhet att fotografera passagerare.

torsdagstema I like

11 thoughts on “Idag gillar jag passagerare

  1. Det var ju onekligen ett spännande intresse. Passagerare ! Inget som jag kan hänga på eftersom jag sällan åker alls förutom med maken i vår lilla Smart 😉 Gillar också gatufotografering, gillar dina bilder i s/v och jag blir än mer imponerad och lockad av Instagram. Tycker du är fenomenalt duktig. Undrar bara lite över… hur du hinner 😕 Idag hade jag bestämt mig för att ta reda på mer om Instagram och började söka lite smått på nätet. Längre än så kom jag inte. Började alltså leta info men sen tog annat över…

Kommentera

