Snart händer det…

DSC_0072ppsvp161000

…seger

Snart händer det Onsdagstema

13 thoughts on “Snart händer det…

  1. Vilken härlig bild från Finnkampen. Riktig segerglädje. Bilden i svart/vit ser nästan lite retro ut, vilket är riktigt bra. Tänker nämligen alltid på gamla svart/vita filmer som handlar om Stockholm Stadion som ibland visas på tv. Jag vet att det är konstigt att jag förknipper Stockholms Stadion med ”gammalt”, men du vet ju vid det här laget hur jag är funtad;-)

  2. Oj oj oj, så snyggt! Vilken action det är i bilden, även ljuset är kanon. Fokus på läktaren, sedan ser man i periferin att det Stockholms stadion. Dina svartvita bilder (ja även de andra också) är helt underbara.

  3. Lycka … folk i publik som jublar o står i … härlig levande bild 🙂 Kul, kul vi är vänner på Instagram nu då 🙂 Idag har jag inte uppdaterat där … men visst är det kuligt. Allt ska hinnas med … FB tar en del av tiden också och idag har jag och en väninna varit på långtur (promenad) börjat med det nu 2 ggr i veckan. Så skönt 🙂

  4. Eftersom jag (ännu!!!) inte kan kommentera ”Dagens snabba” via instagram så gör jag väl det här istället 😉
    Gillar verkligen bilden på resenären i s/v. Kan tro att det inte är första gången han sitter där med blicken och tankarna helt borta i en annan värld. Bilden utanför chokladkoppen är även den suverän. Visst är det kul att fota fotografer 😉

Kommentera

