Huvudlöst

20130811_142036ppsubing hpll600b

Det kan tyckas halsbrytande våghalsigt, för att inte säga huvudlöst, att smyga in den här bilden i veckans fönstertema. Men jag är ju nu en gång den som testar gränser. Skulle jag bli utkastad i korridoren så är det inte heller första gången. Och du måste hålla med om att huvudena bakom den regntunga rutan är lösta från kroppen. Huvud löst – huvudlöst, om inte annat kanske du ler och blir uppfriskad av några ansikten som omväxling i den huvudlösa omgången.

huvudlöst veckans fönster

9 thoughts on “Huvudlöst

  1. ASG:-)))))
    Omgångens roligaste och absolut fyndigaste tolkning. Så skönt att åtminstone någon simmar mot strömmen;-)
    Räcket skär definitivt av huvudena, helt klart!

  2. Hehe, jag har faktiskt ett sånt där huvud stående uppe på min bokhylla. Ett gammalt frisörhuvud som jag döpt till Agneta. När folk kommer på besök förstår de inte hur jag kan ha henne där stirrandes på mig, men vi är ju sambos säger jag 😉 Jag gillar lite udda loppisfynd och Agneta är ett sånt.

  3. Haha, älskar din tolkning!!! Den är så… pumitisk… helt huvud lös! 😉 Så smart att man blir riktigt avundsjuk!
    P.S. Att visa civilkurage trots risk för att bli utslängd (den må vara låg men ändå) är beundransvärt!

Kommentera

