I rörelse

DSC_0025_3_1000

valfritt/optional  Ordlös lördag

8 thoughts on “I rörelse

  1. Så det är där du sitter. På tåget alltså 😉 Hmm.. Green Cargo. Nä, tror inte det.
    Tjejen äter banan och du taggar banan ! Vart är du på väg 😕
    Borde ju nästan vara framme snart 😉 Skön bild och helt klart i rörelse. Ha en skön fortsatt resa Lena 🙂

  2. Fastnar helt på graffitin såklart. Det vet du ju vid det här laget. Å för att vara Green Cargo så är vagnen ju så himla trist målad. Mera graffiti åt folket säger jag bara.
    Å nej, jag ger mig inte ens in i gissningsleken vilken ”godforsaken” station du har hamnat på den här gången;-)

    Bilden är helt fantastisk! Inte bara för graffitins skull utan för den underbara blåa himlen. Gissar på 23-25 grader å då sitter ”bönderna” i vintermundering;-)

  3. I rörelse? I bästa fall ja. Jag fick mina planer för dagen förstörda av en nerriven kabel söder om 08 men men, det går fler tåg. Eller? Graffitin passar finfint till det sunkiga tåget. Besöket jag såg fram emot skulle åka i lite finare vagn.

  4. Snygg bild, härlig grafitti, typisk stationsbild. Snygg! Min är ifrån Örebro o Open Art utställningen över stan. Vill du se mer av den så klicka på länken under bilden där har jag gjort ett längre inlägg med fler alster.
    Ha en bra vecka!

  5. Det händer att dessa godståg skramlar förbi när man väntar på sitt tåg. 😉
    Onekligen ett typiskt vardagsfoto från perrongen, om man tillhör de som åker tåg (och det gör jag).
    Denna typ av bilder skulle jag själv ta fler…

Kommentera

