Raka streck

DSC_0445f2bp1000

raka streck/straight lines  Ordlös lördag

11 thoughts on “Raka streck

  1. Blev du inte lite yr i bollen när du fotade här? Jag skulle fått nackspärr och svindel (förenat med en känsla av lyckorus för att jag befinner mig på fast mark) men du var tuff och klarade uppdraget galant! En guldstjärna till dig! Och så tror jag precis som Marit att en viss bloggare med ett förnamn som börjar på B hoppar glädjeskutt när hen får se bilden. 😉

  2. Haha.. kan inte låta bli att le åt att ”det här kommer BP gilla” Klart hon gör. Själv gillar jag räta raka linjer och streck och din bild är ju perfekt !! …fast jag är väldigt trött på just lyftkranar just nu. Så fort en monteras ner är det minst två nya som monteras upp inom min ”radie” 😉 Ha en skön fortsatt helg Lena 🙂

Kommentera

