Ensamhet

DSC_0012sdhpll600

ensamhet Ordlös lördag

12 thoughts on “Ensamhet

  1. Talande och en i mitt tycke väldigt bra bild ! Sååå mycket ensamhet det finns mitt ibland oss, i vardagen, i vår närhet och omgivning som vi inte alltid tänker på. Den icke självvalda ensamhetet är inget roligt öde. Den sjävvalda kan ofta vara väldigt skön. Nä.. nu kom jag att tänka på alla ensamma människor. Ett bevis på att din bild satt perfekt 😉

  2. Han ser verkligen deppig ut och det svartvita förstärker känslan. Om det inte är så att han fibblar på sin mobil förstås… men det vill jag inte tro för då har jag förstört alltihop.

  3. Oj då, den killen har verkligen säckat ner! Å du fångade situationen verkligen till 100%. Å i den här bilden gillar jag t o m svart-vtt – det förstärker liksom ensamheten.
    Så otroligt bra jobbat!

  4. Å andra sidan kanske han äntligen har fått en stund i lugn och ro för sig själv. Eller han kanske väntar på någon eller tar en paus innan han ska träffa någon. Fint fotat är det, men tolkningen ligger i betraktarens ögon. Och till en stor del, tror jag, i ämnet ”Ensamhet” som ju styr betraktandet en hel del.

Kommentera

