Taggigt

DSC_0397pp1000

Med veckans fönsterfoto återvänder jag till Londons East End. Till Banglatowm med dess vassa Street Art, eller kanske ska jag hellre kalla den taggig när nu veckans tema är ett taggigt fönster. Hur som helst är den skeletterade ödlan taggig nog, i fönstret vid dess sida är glaset krossat och taggigt, för att inte tala om att hela gatumiljön just här är ganska (just det) taggig.

Ja jag tjatar om taggigheten, mest för att övertyga mig själv, och om inte du är helt övertygad får jag leva med det för idag taggar jag ner i Stockholm och hinner inte leta fram något taggigare fönsterexemplar.

taggigt veckans fönster

10 thoughts on “Taggigt

  1. Mig behöver du inte övertyga… jag köper hela paketet! Dessutom tycker jag mycket om det lilla skelettet, hur tufft som helst. En sån tavla vore kul att ha på väggen hemma. Skelett ska inte förvaras i garderoben. 😉

  2. Haha.. gillar din text och övertygad är jag till fullo 🙂 Väldigt läcker bild om än det ser lite risigt ut. Gillar skarpt din väldigt taggiga skeletterade ödla 🙂 Ha det så skönt i Stockholm !!

  3. Här var både du och East End taggad. Bilden är suverän, eller jag utsmyckningen är då så helt i min smak. Så himla coolt alltså.
    Hoppas du gillade 08 idag. Det var ju iaf varmt och det regnade inte – åtminstone inte i norra 08. Du kan ju alltid tagga ner i huvudstaden om du känner för det!
    Enjoy!

Kommentera

