Vad ligger dig varmt om hjärtat? #Fototriss

collage Ginkakuji

Ja vad ligger mig varmt om hjärtat? Just nu är det Japan och eftersom jag de senaste dagarna har visat så mycket av Yugawara återvänder jag till Kyoto. Den gamla kejsarstaden med sin oförlikneliga blandning av kultur och natur ligger mig varmt om hjärtat. Inte minst Ginkakuji Silvertemplet där  shogun Ashikaga Yoshimasa på 1400-talet skapade sina drömmars trädgård

Ginkakuji

Ginkakuji

Ginkakuji

Vad ligger dig varmt om hjärtat Fototriss med Ving

18 thoughts on “Vad ligger dig varmt om hjärtat? #Fototriss

  1. Fantastisk vill ha mer. Ska gå in på din riktiga blogg. Kallar det så för att jag slarvar så vansinnigt med det. Teman tar överhand. Men snälla vännen har du gjort dig väldigt illa o har frakturer. Usch, är inte helt OK än efter den brutna axeln. Skiter fullständigt i tävlingen. Meningslöst för mig med ca 50. facebookvänner och ca 6 bloggföljare.
    Men må du få tillfriskna o läka.

  2. Vad du är tidigt ute med ditt inläg till trissen;-) Jag förstår helt och hållet att Japan ligger dig varmt om hjärtat. Jag menar vem kan stå emot dina bilder – inte jag iaf. Älskar dom!

  3. Så häftigt måste jag säga – lätt att förstå att detta ligger varmt om hjärtat för vem som helst , detta är ju sjukt snyggt.
    Det är ju en trädgård som man skulle vilja ha hemma och gå ut och filosofera i ..
    Ha en jättehärlig vecka.

  4. Förstår att Japan ligger dig varmt om hjärtat. Du har ju även lyckats få med många av oss andra att känna likadant 😉 Tar med glädje del av dina alltid så fantastiska bilder och informativa rader därtill 🙂

Kommentera

