Nattbild

Yonago

Nattbild Ordlös lördag med Tilt Shift Generator

28 thoughts on “Nattbild

  1. Å det jag kan konstatera med stor glädje är att du måste vara (nästan) frisk igen. Jag menar en sådan bloggdiarrhé kan ju bara betyda en sak: du är på banan igen – med eller utan lillfinger;-) Å axelns pratar vi inte om…

    Älskar bilden. Den är som en målning som jag skulle köpa bums om jag såg den på ett galleri:-)

  2. Ruffig och lite kuslig stämning men inte tänkte jag på Japan, snarare ngn oidentifierad Mike Leigh-film. De utspelar sig ofta i arbetarklassmiljöer, diskbänksrealism som det kallas. Riktigt snygg bild!

    • Även Japan har många olika ansikten. Var tvungen att googla Leigh, Såg att jag sett ”Vera Drake” och förstår hur du menar. Efterkrigstidens sår, fabriks- och hamnmiljöer skiljer sig nog inte åt så mycket åt mellan länderna.

Kommentera

