Motsatsen till mångfald

äpplen

Raka motsatsen till mångfald Ordlös lördag

9 thoughts on “Motsatsen till mångfald

  1. Japanska äpplen 😉 Nä men himmel o pannkaka. Äpplen ser väl likadana ut över hela världen beroende på vad det är för sort. Älskar äpplen och äter minst ett per dag. Och vad har det med saken att göra. Jo.. jag vet inte vad jag ska skriva 😉 Temat var i mitt tycke lite knepigt och tydligen tolkat på många olika och roliga sätt. För mig är motsatsen till mångfald enstaka. Här ser jag många fina äpplen och de ser ju likadana ut så det är väl motsatsen till mångfald då eller..;-) Ha en trevlig kväll !!

  2. Dom ser goda ut! Tänkte skriva är det Golden Delicous, men som tur var såg jag ditt svar. Hade kunnat bli pinsamt annars;-)
    Å kan du tänka dig att de ibland säljer dessa japanska äpplen/päron i min lokala ICA butik. Päronen är ju riktiga bamse varianter. Har faktiskt inte testat än.

Kommentera

