Djup

Djup Ordlös lördag med Moderskeppet Guld

18 thoughts on “Djup

  1. Här baxnar jag bara! Det fotot ser ut som om det är gjort i AutoCad. Tänker på konturerna. Bilden ser nästan overklig ut (logiskt om den är gjord i AutoCad;-)).
    En helt fantastisk vy du levererar till ”djup”.

    PS. Efter att jag sett din bild så börjar jag undra om min idé att fota djupet i makens Lays chipspåse var en så bra idé;-) DS

  2. Svar: Tack så hemskt mycket för din gulliga kommentar:-) Du vet llhertz, jag är ärlig när jag plitar ner mina kommentarer. Jag säger det jag tycker om en bild, å jag skriver även om jag inte gillar nå’t. Hatar kommentarer som: Fin bild! Bra fångad etc. Visst det skriver jag också, men jag motiverar gärna varför jag tycker så, annars är det hela tämligen värdelöst tycker jag.
    Å medan jag ändå håller på så vill jag gärna gratulera dig till finalplatsen i OL igår. Du ser, jag hade gelt rätt med min kommentar där:-)))

Kommentera

