Förvirrat

 Förvirrat fönster

Ser bilden och har svårt att avgöra vad som är mest förvirrat, fönster eller fotograf. Det är en kall klar dag i februari. Jag går runt i småstaden, fotograferar och fryser. För kallt för att försöka finslipa kompositionen. Hade jag haft möjlighet hade jag kanske gått tillbaka för ett ny bild av det förvirrat mångsidiga fönstret. Men idag besöker jag Linköping och skulle jag hitta tillbaka så småningom är fönstret kanske rensopat. Sammantaget, när allt kommer till allt, skattar jag mig lycklig och är riktigt rånöjd med att Susanne plockar fram ett tema som passar ett förvirrat fönster som mitt

veckans fönster förvirrat

12 thoughts on “Förvirrat

  1. *hehe* ja färgmässigt på den här uteplatsen/ingången eller vad det nu är för en verkligt förvirrad, det känns inte som att färgerna stämmer ihop med varandra. Hoppas du hittar tillbaka dit så du kan ta reda på om förvirringen släppt 🙂

  2. En solig februaridag minsann. Ser det sneda februariljuset värma den förfallna fasaden och finner det fint – och möjligen också förvirrat.

    Oj då, nu blev det ju en massa allitteration ju. 🙂

  3. Ett helt förvirrat hus skulle jag säga! Måste säga att jag älskar det. Det är lika osannolikt ovanligt som de ryska babuschkor i ESC för en kvart sedan. Vet inte varför jag ser nå’t gemensamt med med just dom. Måste bero på att konstigt är lika med förvirrat!

  4. He, he välkommen i klubben ”förvirrade”, bara ”älskar” din bild. Susanne önskade ju förvirring, ursvårt, men förvirrade och humoristiska deltagare har hon ju lyckat få ändå!
    Ha en bra vecka!

Kommentera

