Misslyckad bild (?!)

Misslyckad bild (?!) Ordlös lördag

20 thoughts on “Misslyckad bild (?!)

  1. Ha, ha, ha den var rolig. Hade svårt att välja bland alla mina ”skräp/misslyckade, tänkte avstå. Är själv på det vad man kalla för det misslyckade humöret just nu.

  2. Verkar som skärpan är någon annanstans än i din bild. Tycker skärpan verkar vara där i vattnet till höger. 😉
    Visst fick du med fart i din misslyckade bild, men kanske inte så lyckat resultat. Liknande fartbilder tycker jag är väldigt svåra att få snygga foton på. Att följa objektet med kameran är en knepig teknik, jag kan den ännu inte.

  3. Kanske ”lite” misslyckad men den blev då så spännande genom att jag är fruktansvärt nyfiken av mig (ibland) och nu funderar jag vad det röda är för något.

    Mitt nät är som sagt mycket trögt så jag hinner inte kommentera och läsa i den mån jag önskar.

Kommentera

