Monochrome

Ordlös lördag

18 thoughts on “Monochrome

  1. Monochrome har jag otroligt svårt för måste jag säga. Men din bild är ett undantag. Vet du varför!? En yrkesfotograf berättade en gång för mig att det är otroligt svårt att fota en mörkhyad människa i färg och få ansiktet att synas. Jag grunnade bra länge på vad han menade. Om jag tittar på din bild så kan jag bara säga att killen hade rätt.

  2. En bild som passar alldeles utmärkt i s/v. Kompositionen är lite berättande.
    Kul med SVT på filmkameran!!
    Du får högt betyg på din första monochroma bild.

Kommentera

