Vecka 14 – Bildligt talat

Bildligt talat

10 thoughts on “Vecka 14 – Bildligt talat

  1. Vilken vacker bild med det blåa ljuset tänkte jag först. Ja för all del, det gäller ju fortfarande.
    Men sen såg jag Räddningstjänsten så något dramatiskt kanske har hänt. Och då förändras bilden. Intressant!

  2. För oss blir det en dramatisk påskmiddag när brandbilen plötsligt dyker upp nedanför sonens köksfönster.
    Blinkande blåljus, eldsflammor från en balkong, full aktivitet.
    Tack och lov slocknar allt ganska snabbt och odramatiskt
    Men folket med balkongbranden måste undra vad som hänt när de kommer hem efter påskledigheten.

  3. Oh, fy så otäckt, vad sjutton hade dom ställt ut på balkongen, händer mycket sådant nu tycker jag, här brann visst en gavel plus lite till när en knäppskalle gjorde ren grillen genom att elda som sjutton i den och sedan lämna den obevakad under tiden!!

    Skönt att det inte blev värre!

    annette

  4. Bättre sent än aldrig 😉 Här kommer min kommentar till din spännade bild. Hade det inte varit för att det var en otäck brand så är din bild riktigt vacker med sin blåa färg och alla upplysta fönster. Tur att det gick bra och ingen kom till skada. Varför skrotbilen hos mig hissas upp i luften har jag ingen aning om. Det var en ögonblicksbild jag tog när vi for förbi med bilen. Men man kan ju undra 😉 Håller på att trixa och fixa med ny layout på min blogg. Får ingen riktig stil på det men har precis börjat. Känner att min sida behöver ett liten ansiktslyft. Det jag saknar just nu är skapande flödande fantasi till färger, ord och bild och färger 😉 Gillar din header och orden ”Småstadsblues i ord och bild”:-) Väldigt snyggt !

    • Tack Anita, det värmde! Alltid osäkert vad som funkar tycker jag och blir glad av din feedback.
      Ska bli spännande att se hur du förändrar.
      Är hundra på att det blir strålande för jag har lärt känna din kapacitet nu 🙂

Kommentera

