Vecka 9 – Bildligt talat

Bildligt talat

4 thoughts on “Vecka 9 – Bildligt talat

    • Tack 🙂
      Bilden är från baksidan av Lantmännens silo i Kumla.
      Tycker att miljön är främmande och spännande och testar det nya telet nu innan lövsprickningen.
      Anläggningen är byggd i omgångar under 1950- och 60-talen. Den används för fullt.
      Många av lantmännens stora silos rivs men Kumlas renoverades istället för några år sedan
      och de åtta silorna som tidigare var betonggrå målades i gula toner.
      Slår mig att jag borde börjat med en bild från framsidan och av själva silorna men nu blev det så här 🙂

  1. Härliga skarpa färger i din bild. Snyggt, Intressant även att läsa din kommentar till Semlan så man får lite historia 😉 Har inte varit med i ”Bildligt talat” förut. Hoppas jag gjort rätt. Är det alltid utan något tema ? Borde kanske läsa reglerna bättre istället för att fråga dig 😉 Önskar dig en fortsatt trevlig vecka!

    • Tack 🙂
      Ja, det är alltid temalöst och jag hoppas att allt är rätt så länge man inte har någon text.
      (Jag provar att använda temat som en årskrönika vecka för vecka med nytagen bild,
      men det är en egen sidoidé och jag vet inte om den blir genomförd)
      Nu ska jag titta på ditt inlägg istället för att babbla 🙂

Kommentera

