SÅ HÄR SER DET UT DÄR JAG ÄR. Ett fototriss

Jag hittar fototriss via twitter och blir sugen att  försöka mig på att trissa.

Fast då måste jag ha en blogg så jag hamnar här i ett träsk av val och möjligheter.

Bstämmer att köra på, lära efter vägen och se vad som händer. Hur det slutar vet ända ingen.

Således.

Så här ser det ut där jag är nu, hemifrån och på resande fot.

Först är jag i Stockholm. I småstaden längtar jag storstadspuls.

Sedan är jag på tåget. SJ SJ gamle vän, tja jag reser mer än gärna spårbundet men är less på kaostrafik.

Slutligen står jag här på rullstensåsen i storskogen invid Torpet Vid Vägs Ände.

Det blir mitt första inlägg om jag lyckas med konststycke ett: att publicera denna rudimentära blogg

och mitt första fototriss om jag lyckas med konststycke två: att länka upp mig mot trisset.

Det känns som jag har en del kvar att jobba på…

5 thoughts on “SÅ HÄR SER DET UT DÄR JAG ÄR. Ett fototriss

Kommentera

